131229

Julen var trevlig. Synd bara att det har varit höstväder hela tiden. Vi åkte neråt redan på lördag 21/12. Jag besökte några vänner först och sedan mina föräldrar och söta brorson. Fick ett ryck och ville lära mig spela gitarr efter att ha hört min vän spela och sjunga för mig. Tog mig till Forss musik i Katrineholm och köpte en gitarr. Förvånade Robin av mitt snabba köp hehe. På julafton så satt vi ett gäng Smedbäckar och öppnade julklappar. Måste erkänna att det kändes lite sådär efter att ha läst om att man borde skänka till mer behövande och blabla. Vi fick iallafall bra saker. Knivset, ugnsform som är fylld av en nybakad chokladkaka just nu, jag fick locktång, ett brädspel som heter Ticket to ride. Det är många som tycker att jag och Robin har det bra som har våra föräldrar nära varandra så man kan fira jul med båda men det är mycket körande fram och tillbaka! Öppnade lite klappar hos mina päron också. Åt en god lammgryta till julmiddag där. På juldagen orkade vi inte va sociala mer och åkte hem. Bilen var superpackad eftersom vi hade med oss alla katter. Sen dess har vi varit på lite mellandagsrea, klippte mig även, plinkat gitarr har jag gjort (stört mig på mina "orena" toner) och inte mycket mer. Blivit rastlös har jag. Försökte ragga spelsällskap men det var ingen som kunde. Här kommer lite bilder.

Mobbade Sandra via sms för att hon inte kunde rulla tungan

Fick en fin ring av mamma från Glitter

Dessa fina koppar fick vi av Lea (Robins föräldrars hund)
Tog en julbild med William och svägerskan

Söta William med tröjan han fick av mig

Le William sa vi och så såg han ut då.

Zelda linslus


Förresten var Robin sådär supersöt idag och gjorde finmiddag åt mig



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0