140202

Jag får dåligt samvete. Vill ju gärna skriva på bloggen varje dag men är lat och orkar inte. Har iallafall hunnit vara i Finland jobbrelaterat för att delta i en inspektion på ett företag. Det var kul. Har aldrig varit i Finland. Kallt var det, -15 grader och det var tydligen inte alls kallt enligt finskarna... Vi hann gå på stan en sväng. Många svenska butiker dock var det inte så mycket svenska som de kunde som jag hade trott. Beror nog på vart i Finland man är. Vi var i Tampere. Åt ren på en restaurang och sen flög vi hem på kvällen. Smidigt att bo nära Arlanda :). Har äntligen kommit igång med träningen igen. Step på Friskis och svettis. Har gått måndag och torsdag. Torsdags passet går tyvärr sent så jag hade planerat att komma hem sent i torsdags men i torsdags hoppade jag över nedvarvningen och tog mig snabbt till tåget. Jackan blev svettig... Men skönt att komma hem tidigare. Denna helg är det kinesiskt nyår så jag åkte tåg hem till föräldrarna. Var busig och åkte på ungdom hehe. Var nervös när de skulle kika på biljetten. Nu ligger jag i soffan och är sjuk igen. Kände det igår kväll redan... Suck jag var ju nyss sjuk... Får se hur jag mår imorgon. Vill ju inte sjukanmäla mig igen... Här kommer lite bilder på nyårsmaten







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0