140427

Sådär nu har jag varit på både dans - och step - uppvisning. Får se om de tycker att jag är nåt å ha. Kändes helt okej ändå. Fick visa upp mina block och sen var det ett takt-prov där man fick visa rörlighetsdel till musik man inte fått höra innan. Glömde handduken hemma så nu sitter jag på uppsala station och äcklar. På tal om äckel så var det en äckel när jag gick ut från friskis. På andra sidan vägen hörde jag Kss kss. Som när man lockar på katter. Kollade åt det hållet och det är nåt äckel som frågar hur jag mår. Vänder bort ansiktet och ignorerar. Sen tar äcklet sig över gatan på min sida och fortsätter med sitt äckel. Jag fortsätter ignorera men känner visst obehag. Som tur kom det folk omkring sen så jag känner mig trygg igen. Jag kollade inte ens åt hans håll utan fortsatte gå. Usch säger jag bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0