140120

Här sitter jag och nyser hur mycket som helst. Alltså näsan kliar hela tiden. Var på mitt första träningspass för året. Skyller på julledigt och att jag just blivit frisk. Känns skönt att komma igång igen iallafall. Men efter träningen och lite under träningen så började min näsa snora och klia något förbannat. Jag och Robin har kollat mycket på Game of Thrones. Vi fastnade helt för det och har redan sett ut alla tre säsonger som finns. Säsong fyra kommer inte förrän i april :(. Jaja, får väl fortsätta kolla på Breaking Bad som vi släppte ett litet tag för att vi blev hooked på Game of Thrones. Den är beroendeframkallande. Väldigt mycket tuttar och sånt. Till slut så suckade jag varje gång bröst visades. Först så var jag lite feministisk och undrade varför snoppar aldrig dök upp men sen så gjorde det det också, inte lika mycket men det visades iallafall. Så nu har jag väl inget sånt att klaga på hehe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0