140812

Hej! Jag är gravid i vecka 16 nu! Berättade för chefen igår och han blev inte så glad men tryckte till slut fram ett grattis iallafall. Tråkiga reaktioner har jag fått. När mina vänner har berättat en sån glad nyhet så har jag lyst upp, kramat och grattat de flera gånger, är ju väldigt glad för deras skull. Såna reaktioner har inte jag fått nån än. Får se på lördag när jag ska berätta för mina vänner :). Vill gärna berätta för dem face to face för att se reaktionen.
Fick höra att mitt företag sagt upp en kund som jag skulle ha fått och det kändes som att de ville att jag skulle få dåligt samvete för det. Det är klart det är synd men jag tänker inte ha dåligt samvete för det här. Fick höra ett "roligt för dig men inte mig". Jaha tack?

Jaja jag tror inte företaget dör på grund av att jag blir borta en stund även om jag vet att jag är rätt awesome. Ja! Det är ju därför! Hade jag varit obetydlig så hade de nog blivit gladare för min skull. I get it now!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0